svåraste dagen i mitt liv !

kan inte förstå att det är sant !

va begravning idag , va så himmla vackert men samtidigt hemst.
tittade på hennes man och deras lilla matilda, och bara grät. det
är så himmla sorligt att en sån ung männikska fick leva så kort
tid. efter begravningen fika vi på sultans. när jag kom hem hade
jag jätte ont i huvudet, vätskebrist! men nu är det värsta över.
och Caroline du kommer alltid finnas i mitt hjärta !

måste bara säga att när tottan gick fram och la blomman och
sa massor med fina ord , kunde jag inte hålla mina tårar kvar
va så hi himmla vackert, och när carolins mormor och kusin
gick fram och tog förväl så va det så himmla fint, fast samtidigt
ledsamt för dom stod där och grät , men på något sätt va det
så himmla fint. caroline vi ses en dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0