lång text med mycke info :D

åker till thailand imorgon smsa mellan 09:00-14:00
är borta 1dec-16dec :D

har inte uppdaterat så mycke på sista tiden, men det är för att jag inte har haft tid,
har vart massa med skolan efterssom jag ska åka bort :) har inte så jätte mycke
läxa som jag trodde :D
men idag så bakade vi lussebullar på hemkunskapen kan ju säga att det finns ju
alltid några i klasen som är sådär omogna ni vet nog vad jag menar ;)
mina och matildas smakade väl bra med russina va så jävla äckliga ;)
typ helt brända och somsagt idag va sista skoladagen innan jag åker ;)
och matilda nästan grät hihi och efter skolan ringde jag mamma för hon sa det,
och nordea har blivit rånade idag så va polisen hos oss för bilen som rånarna
hade andvänt stog utanför våran ballkong ,
aså typ på gatan man såg den tydligt ! LÄSKIGT ;). aja vid 16 kom pappa
och hämta mig för vi skulle åka till hm för att köpa pressent till iza för hon fyller
år idag :D och vi va där ett bra tag till klockan 19 tror jag. när vi kom hem så
packade jag det sista och gjorde allt klart, så aa nu äre klart :D imorgon klockan
9 så åker vi hemifrån och så går planet ungefär 15 tror jag:p så smsa gärna där
emellan :D sen om ni saknar mig för mycke kan ni ju maila mig :D och jag
kanske kommer va inne på msn nån gång vi får se :D aja ni får ha det så jäkla
bra så hörs vi den 16 :D pusssssssssssssssssssssssssssss <3


2 bilder på mig så ni inte glömmer hur jag ser ut ! :D hahah :D<3
aså pusssssssssss till alla! kommer saknar er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0