någon klass sak igen ;)

Det stora klasstestet!

Om din klass:
1. Vad heter din klass? - 8d1
2. Har ni några minnen ihop? - inte så många ;)
3. Klassresor? - typ till boda borg finns mer men komer inte ihåg någon mer ;)
4. Vilken skola? - Södra Skolan
5. Hur många är det i din klass? - ingen aning ;)
6. Hur många killar? - mer än tjejer
7. Hur många tjejer? - mindre en killarna
8. Hur många lärare har ni? - vet inte

Frågor:
9 . Vem har du känt längst? – tror typ darja julia tillan eller henke vet inte ;)
10. Är eran klass stökig? – aa!
11. Vem är roligast? - alla är roliga :D
12. Vilken tjej är mest omtyckt av killarna ? - vet inte fråga dom:D
13. Vilken kille är mest omtyckt av tjejerna - vet inte :D
14. Om du fick välja vem du ville, vem skulle du helst slå? - matilda! :D 
15. Vem är längst? - mohamed tror jag ;)
16. Hur skulle du beskriva din klass med ett ord ? - stökig
17. Vem är mest läslus? - tillan vet inte ;)
18. Är några tillsammans i din klass? – nej
20. Vilka känner dig bäst? - matilda , kanske darja :)
22. Vem är klassens snobb? – snobb ?
23. Vems skratt är roligast? - vet inte ;)
24. Vilka är ”sportfånar"? - matilda! och kanske filip iallafall "sportfåne" på pingis ;) kanske haysem också ;)
25. Vem slåss bäst? – jag såklart :D
26. Vem är mest muskulös? - filip , hah :D
27. Är några intresserade av hästar? - ne
28. Vilka? -
29. Är någon allergisk mot något? -vet inte ;)
30. Spelar några fotboll? - aa , matilda , henke , emil , sen vet jag inte ;) snart jag :D
31. Spelar några hockey? - aa cassandra
32. Hur länge har du gått i denna klass? - sen 7:an
33. Vart gick du innan? –  Sandbäcken
34. Vilka gick i din klass på din förra skola? - tillan , darja , julia, mohammed, hannes
35. Vem är snyggast? - matilda :D
36. Finns det några syskon i eran klass? - nej
37. Vem är mest datanörd? - junior och hannes
38. Vem har sömnproblem – jag
39. Vilka brukar du umgås med? – matilda :)
40. Vem har roligast röst? - vet inte :D
41. Vilka brukar du sitta med? – matilda, ibland tillan och mimmi :)
42. Vem säger ”daaaaah” oftast? - dom brukar säga jag , men säger inte daaaaaaah ;)
43. Vilka saknar du att umgås med? –
44. Vem får dig alltid att skratta? - alla i klassen :D
45. Hur många kommer läsa det här? – ingen ;)
46. Vilka är dina ”närmaste” vänner? – matilda
47. Har du några minnen från skolan? – jaaaaaaaaaa !
48. Har du något minne från klassrummet? – ja :D
49. Har du något minne från gympasalen? – ja :D
50. Har du något minne från matsalen? - ja , typ när jag ramlade och matilda råka spilla juice på en kille i nian , när vi gick i sjuan , och det va början på sjuan så där vare ju extra pinsamt för henne xd

Vem är bäst på ...?:
51. Matte - simon m och henke
52. Svenska – vet inte ;)
53. Engelska – vene , julia kanske :D
54. Musik – ingen ;)
55. Bild – julia och filip :D
56. Träslöjd - jag :D
57. Syslöjd – jag :D
58. Idrott - dom flesta , fast alla är tröga på idrotten xd

Ja/nej frågor:
59. Älskar du din klass? – ibland ;)
60. Brukar ni göra saker med klassen? – vene;)
61. Är det mycket bråk i klassen? - nej men tjaffs
62. Brukar det vara mycket prat på lektionerna? – om det är ;)
63. Är ni en ”sport-klass”? - nej ! ;)
64. Gillar ni att gå i skolan? - nej ;)
65. Kommer du sakna klassen när du slutar nian? -  tror jag nog ! :)

bild från skolavslutningen 09 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0