hahaha !

11 extremt roliga minnen med matilda :D

1: när matilda spilde juice på en kille i nian ( när vi gick i sjuan )
2: när vi sprang för livet , för att vi hörde en älg!
3: när vi va på biblan och matilda drev med en kille ! hahahahahaaahha
4: när jag typ gjorde så att vi skulle ramla , men tyvär ramlade bara jag xd
5: på matildas skåp sitter det en lapp som står "avgift" och då gick jag och matilda och typ as garva åt det !
6: när vi gick i korridoren och jag plöstligt bara stod på alla fyra , HAHA
7: när jag nästan kvävdes, nej men hade ingen luft för jag satta i halsen och jag kunde knappt prata, men fick typ fram dri... ckaa... och matilda sprang ut i köket och och skulle hämta när vi hade det i mitt rum. nästan precis framför henne ;)
8: säger bara en sak , RALLYFRISYR ! :D
9: när jag mobbar henne för en sak :D det är extremt roligt :D
10: när jag och matilda kom på att våran klass är seriöst as trög !xd hahaha så kul och sitta och snacka om våran klass för den är så trög , om man sitter och kollar på dom och dom inte märker är det så roligt !

11: när matilda hällde i peppar i simon k och hannes gryta xd , och dom tyckte inte om grytan så mycke hah xd



Kommentarer
Postat av: matilda

så sjukt roliga minnen ;o <3

2009-11-20 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0